Showroom > Technische Groothandel

Het concept voor de begane grond bestaat uit twee onderwerpen: historie en de vormentaal. De kracht ligt bij de vertelling van hoe het bedrijf is begonnen en hoe zij op basis van dit mooie en indrukwekkende verleden een levendig en bloeiend bedrijf is geworden, de basis vormt van het bedrijf en nog steeds volop in ontwikkeling is door zijn kennis en ervaring. De rode baan (die voortvloeit uit het exterieur) is de tijdslijn waarin deze vertelling in (o.a. bewegende) beelden, tekst en illustraties plaatst vindt. De begane grond is de plek waar je mensen, je klanten ontmoet. Daar waar de eerste indruk van het bedrijf essentieel is. De historie, het verhaal en de vormgeving, zal een beleving voor de klant zijn, en vooral een goede en een onuitwisbare indruk van het bedrijf achter laten. Wat betreft de vormentaal hebben we ons laten inspireren door het logo. Het logo is krachtig, stevig, stoer, sterk en basic. Eenvoudig en solide qua vorm: brede dikke lijnen en driehoeken, dus geometrische vormen. Dit hebben wij vertaald naar het interieur.